(Android) BlockPuz: Wood Block Puzzle Game \u0026 Jigsaw Puzzles hacke mynter
Feb 15, 2022 0:05:41 GMT -5
Post by tiokristadquegui on Feb 15, 2022 0:05:41 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ BlockPuz: Wood Block Puzzle Game \u0026 Jigsaw Puzzles ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ BlockPuz: Wood Block Puzzle Game \u0026 Jigsaw Puzzles IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ hacke mynter ▞▞▞
▞▞▞ BlockPuz: Wood Block Puzzle Game \u0026 Jigsaw Puzzles 2022 version ▞▞▞
Annonser, annonser, annonser. Bannerannonser overalt. Annonser for nesten hver bonus, annonser etter hvert nivå og annonser etter hver omstart. Grei puslespill, men på en times spill gikk jeg aldri mer enn 20 sekunder uten avbrudd. Ja, ja... annonser er hvordan du tjener penger. Irrelevant. Det bør ikke være flere annonser enn gameplay.
Stickman Warriors - Super Dragon Shadow Fight ઍક્શન tjh
Det er veldig underholdende og morsomt, og det økte testresultatet mitt med 30 prosent siden første gang jeg begynte å spille. det er virkelig en glede.
Hexpop-spillet, jeg spilte 32aa og plutselig startet det fra første gang....alle 3 dagers innsats forsvant🤬. Jeg kan ikke spille det fra først nå...det ødela all min nysgjerrighet og interesse
Spilt i noen minutter, Uninstaller etter å ha innsett at du må la annonsene fullføres for at det skal lagre fremgangen din. Jeg hater annonser, jeg hater denne appen enda mer. Skjønner ikke, millioner liker det, men bedre.
veldig fint spill faktisk jeg liker puslespill, det er derfor jeg installerte det
Det var gøy, men ble fort lei.
Jeg forstår behovet for annonser, men det samme etter 5 oppgaver på rad er litt mye. Også afs på et fremmedspråk jeg ikke kan lese presser meg til å slutte å spille.
Tankesettingsspill. Mer pliz
det er greit
For enkelt og for mange annonser.
Juet time pass spill
Morsomme, varierte, korte annonser
ورویویو۱۲۴۴ت
Uredelige oppdateringsmeldinger og konstant masing etter en vurdering (men hvis vurderingen din ikke er god, endrer du knappene slik at du ikke kan legge den ut).
Artig spill. Jeg har nettopp installert den. Etter hvert andre nivå er en 30 sekunders annonse. Jeg har nettopp avinstallert det.
Ee vi eryoo
Spill ikke som beskrevet ville du tro på i annonser
Dette spillet er kjempebra. Utmerket spill for å trene hjernen din når du kjeder deg eller har fritid.
rethyruyszu
Jeg pleide å elske å spille dette spillet, men siden du legger inn den ene annonsen og du må lukke hele spillet og begynne på nytt, vil jeg aldri spille det igjen.
Det er ikke utfordrende
Spillet ville vært en 5 hvis det ikke hadde vært for å måtte se annonser for hver brikke.
HVERT NIVÅ EN ANNONSE! 😝 Helt høyt, så du må skru ned telefonvolumet ellers kan du ikke spille offentlig! Annonser, annonser, annonser, annonser... Det suger! Mest sannsynlig ikke en keeper! Kunne vært et flott spill, men det tar lengre tid å ignorere annonsene enn å spille et nivå! Forferdet! Oppdatering: Hvis du oppdaterte dette spillet med den siste oppdateringen, får du nå TRE GANGER ANNONSENE og ALT du gjør blir fulgt av en annonse. Disse annonsene er fortsatt av dårlig kvalitet, noen rasistiske, noen upassende for barn, og FORTSATT BLÅSER HØYT!
dette er faktisk fem gåter. det eneste problemet med de fleste spill som annonser. disse ser ikke ut til å vare for lenge
brilliant holder meg opptatt i evigheter.
dette spillet er veldig kjedelig og veldig skittent er spillet ko kabhi download mat
Spillet i seg selv er fint, men annonser etter nesten hvert eneste puslespill. Avinstallert etter kanskje 20 minutter. Jeg tror jeg brukte mer tid på å se annonser enn på å spille spillet.
Annonsene i dette spillet er fornærmende og nedverdigende for kvinner som har blitt misbrukt av menn og forlatt å oppdra barn på egen hånd. En påminnelse om at vi på en eller annen måte var skyld i sakene til vår manns og deretter misbrukt av dem. Liljehagen og matchende spillannonser knyttet til disse spillene er skammelig for kvinner som meg selv. Spillet var morsomt, men påminnelsene var veldig sårende.
For mye reklame.
kult spill
Veldig beroligende og ingen annonser dukker opp etter hver seier.
Ok, men jeg synes det er veldig kjedelig. 7-8 sekunder til en kamp.
Flott spill, faktisk er det flere spill i denne nedlastingen. Det eneste virkelige problemet er at noen av annonsene ikke blir slettet, noe som betyr at du må lukke og starte på nytt for å komme til neste nivå eller få belønningen din. Kunne hatt 5 stjerner ellers. Frustrerende... Det er også en frakobling mellom å klikke og flytte brikker.
Først virket det som om det ikke var noen blokkoppgaver, men nå er det det. Takk