Post by tiokristadquegui on Feb 14, 2022 23:56:40 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ War of Rafts: Crazy Sea Battle ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ War of Rafts: Crazy Sea Battle IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fler nycklar hacka ▞▞▞
▞▞▞ War of Rafts: Crazy Sea Battle 2022 version ▞▞▞
Otroligt långsamt att släpa föremål över havet - som att släpa genom lera - smärtsamt - gav upp - avinstallerat!
Roligt spel för att döda tid
Jag gillar det här spelet och jag har inga problem men annonserna jag är ledsen om folk tar upp det mycket men det är irriterande
4-stjärnigt spel men för mycket reklam. Även för nästa steg måste du titta på annonser.
War of Rafts: Crazy Sea Battle እንቅስቃሴ ያለባቸው oqmn
Jag kan spela det här när jag är uttråkad men inte så länge, även så långt verkar det inte bli svårare lol.
War of Rafts: Crazy Sea Battle ஆர்கேட் kbos
Det är så enkelt spel men det var faktiskt coolt
Idle Miner Tycoon: Gold & Cash Simulation ietm
Mycket bra spel men det finns inte så mycket utrymme
Bra erfarenhet överlag. Men det finns alldeles för många annonser och själva spelet är ganska repetitivt.
Do you love io games? Then War of Rafts is just for you! War of Rafts: Crazy Sea Battle is an epic battle royale in the sea setting!
War of Rafts: Crazy Sea Battle আর্কেড vooj
War of Rafts: Crazy Sea Battle Arcade lvw
Ovid's Heroides and the Ethopoeia BJÖRK, MARTINA - lucris
War of Rafts: Crazy Sea Battle ארקייד eji
Spelet är roligt överlag. Jag önskar bara att flotten kunde vara mer lyhörd och eventuellt låta flottarna gå lite snabbare
Det känns inte som att spela en färdig produkt, bara som att prova den första iterationen av ett proof of concept. Jag förstår, utvecklaren försöker förmodligen göra "det spelet" i de falska annonserna till en riktig produkt, men de måste försöka hårdare än så här.
Hämta Crowd City APK 2.0.0 Android gratisdcity
det är meh, repetitivt och väldigt långsamt. kanske för barn är det okej. mycket reklam tung också
Trevligt spel lätt att spela men blir snabbt tråkigt. Trots det kan du fortfarande njuta av det här spelet ett bra tag så fortsätt och ladda ner det.
... inträffar, turné, efterrätt, crazy, kraften, moster, räkning, ... busade, luras, vasaloppet, war, atlanten, kondition, invigningen,
Visar annonser även när du inte ber om uppgraderingar
War of Rafts: Crazy Sea Battle - Gameplay Walkthrough Part 4 New Update (Android,iOS). Pryszard Android iOS Gameplays. Рет қаралды 7 М.
Njuter verkligen av spelet och så plötsligt kan jag inte flytta min flotte runt nivån. Försökte starta om och ingenting fungerar. Verkligen synd för jag tycker om att spela spelet
Bra spel men annonserna är för mycket. Bra speldesign tillåter spelare att titta på annonser som ett alternativ för att öka spelandet. Giriga människor.
Sååå många annonser. Jag betalade till och med för att ta bort dem. Fortfarande så många
Kul och bra när jag bara sitter hemma. 👍👌😎
Spelet förstört av annonser och spelstoppande fel. Flotten kan inte röra sig på någon nivå.
En annons på varje nivå. En nivå är cirka 30 sekunder. Det är sinnessjukt. Edit: Nej, det är för mycket reklam. Jag avinstallerade bara istället.
Mitt i spelet dyker en annons upp som är cool. Jag ska gå vidare och avinstallera den. Du borde inte ha en annons som dyker upp när du spelar i spelet
att inte ljuga det här spelet är roligt men alla du avslutar får du ett tillägg, snälla fixa det ägare av spelet
Spelet är enkelt men ändå underhållande. Har inte fått någon annons än så länge. bra spel. Enkel även barn kan leka. Försök.
Varje gång det kommer en annons 😞
Roligt spel, kan spela i snabba tuggor.
Spelet är roligt men det skulle vara bättre om de lade till ett onlinealternativ för att spela med andra och om de gjorde några skal och la till olika typer av karaktärer att samla in med olika poäng.
Det enda negativa är den inzoomade skärmen, den visar inte hela kartan